tisdag

Har varit ledig idag, mycket skönt. Varit en runda på stan med mamma och jag provade en fin blus från bikbok som jag fick av världena bästa mamma. Kommer bild någon dag på allt nytt!;) Nu har jag och emil nydligen varit hemma hos min familj och spelat lite spel, kul men alla var så trötta . 
 
Ser ut som så att jag ska sjukskriva mig imorgon, har haft så ont i ryggen som inte velat gå över än. Hade ju blodpropp 2 ggr förra året och misstänker en ny nu, men hoppas inte :/
Sovdags nu, godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Playman.seForHair.se

En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!