Söndag

Har haft en okej helg och vecka, söndag idag och jag ska bara ta det lugnt. Precis lagat lite käk nu, rödspätta med gräddig vitlök och örtsås, vet inte om det låter som en bra kombo men det smakade bra. 
 
Idag är det farsdag, verkar som det är många som firar dagen med middagar och liknande men jag har ingen att fira. Att vara pappa är något man ska förtjäna att vara inte bara något det står på papper att man är. Jag önskar jag hade en pappa att fira, men det får väll vara morsdag idag istället :P 
 
Mamma kommer hit snart och då ska vi fixa något i köket sen ska jag bara vila och gotta mig med nått gott ikväll :)   Ha det bra! 
 
Någon önskade bilder på lägenheten, det kanske kommer, jag har inte kommit i ordning riktigt ännu, men nästintill. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Playman.seForHair.se

En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!