Tatuerings funderingar

Nästintill hela dagen igår kollade jag massa avsnitt av master ink sverige, ett tatueringsprogram och jag blev väldigt sugen på att göra den fjärde tatueringen. Jag vill ha någon som symboliserar familjen men först och främst en som symboliserar styrka. Jag vill ha en tatuering som betyder väldigt mycket, och jag vill att den ska berätta hur glad jag är att jag överlevde förra året, att jag svävade mellan liv och död men var stark och klarade det, jag har klarat många svåra saker i livet hittilss och därför vill jag ha en tatuering som kan "berätta" detta, att jag är en fighter. Jag mår än idag inte bra efter händelsen och då skulle de passa bra med en betydelsefull tatuering som säger att jag inte ska ge upp, att jag klarat det värta i livet redan (förhoppningsvis)
 
Måndag idag då, håller på att tvätta o fixa, pausar nu med lite kladdkaka :D Har dessutom vunnit biobiljetter idag som kommer i veckan, kul för jag brukar aldrig gå på bio, alltid för snål haha. Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Playman.seForHair.se

En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!