dags att ta sig upp igen,

Igår var jobbigaste dagen på länge, mitt hjärta och mina drömmar krossades. jag och killen gjorde slut och jag har nog aldrig varit så ledsen om jag ska vara ärligt. (känns skönt att skriva av sig lite här) trotts det så grät jag inte allt för mkt fram mot kvällen och kolladd lite på xfaktor med tända ljus och lite gott i min ensamhey, det kändes skönt. har dock knappt sovit i natt allt har ju kännts som en mardröm men jag har tagit nya tag idag, varit på stan och har fått en ny tröja av mamma, den ska bäras på lite fest ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Playman.seForHair.se

En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!