life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

Saknar mitt långa hår lite :( 
 
Igår fredag träffade jag två vänner. Var ute och gick med en, och var sen hemma hos den andra och fikade. Idag ska jag träffa en annan kompis och sedan återstår det och se om om man ska på lite fest denna helgen med :) 
 
Nu börjar det även närma sig flytten, på torsdag går flyttlasset. Ska bli så skönt att ha sitt eget igen, ett eget space och kunna göra vad man vill, när man vill och framför allt inreda precis hur man vill. Jag har planerat massor hur det ska se ut och jag längtar tills på torsdag då jag ska inreda så fint.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Playman.seForHair.se

En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!