Ný vecka, nya mål

Måste peppa mig själv med lite tankar.. Allt händer av en anledning, jag kommer lyckas med något, hur lång tid det tar vet ingen, men jag ger aldrig upp. Jag ska sattsa på att ta hand om mig själv och verkligen må så bra som det går, plugga och komma ifrån denna staden, det är ett måste för framtiden, är jag fast här så har jag misslyckats känns det som just nu i alla fall. Jag vill ut och se världen så det siktar jag på just nu! 
 
Helgen var inget bra som ni läst, men lyckades ändå trots omständigheterna gå på lite fest, trevligt var det. Imorgon blir det shopping för fullt, kommer ha en tom plånbok efteråt haha :P
 
O nu ska jag packa lite inför flytten, det mesta är packat men ska fixa med lite småsaker. Nästa vecka så är det dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Playman.seForHair.se

En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!