veckan som gått

Veckan som gått har varit helt okej, vissa saker kunde funkat bättre men men. Har vilat massor nu när jag är sjukskriven, fikat med en vän jag inte träffat på länge, gått massa sköna promenarder, umgåtts med älskling och igår träffade vi några och spelade lite spel, mycket kul, spelet heter "helt hysteriskt" och det måste ni testa nån gång, för det garanteras skratt i massor!
Denna söndag blir det vila. Ska ladda upp mig inför kommande vecka, händer inget speciellt förutom några läkarbesök. har precis kollat klart på filmen Rock of ages och den va bra. 
Suddig bild på mig och emil ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Playman.seForHair.se

En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!