En liten lista

10 saker jag tycker om: 
Familjen
kakor
choklad
min pojkvän
kläder
skor
spela gitarr
sjunga
skriva
sommar
 
9 saker jag tycker mindre om
jobbiga dagar
stress
yrsel
när man är sjuk
orättvisa
stiga upp tidigt på morgonen när man bara vill sova vidare
när man inte kan bestämma sig
att jag är allergisk mot hundar och nötter
lögner
 
8 platser jag skulle vilja besöka
tokyo
USA
australien
Grekland
något ställe i Afrika
paris
venedig
London
 
7 saker jag skulle vilja göra i framtiden
resa till alla ställen i punkten ovan pluss många många fler ställen
hitta en perfekt lägenhet som jag ska inreda såå fint
gå högskola
hitta mitt dröm jobb
starta eget företag
bli så lycklig jag bara kan bli
uppträda med min sång
 
6 ord jag använder ofta
typ
fan
lixom
hej
ja
nej
 
5 saker jag ser fram emot
att hitta en lägenhet som känns som hemma
börja på högskola
att allt som inte är bra ska bli bra
sommaren
julafton
 
4 ord som beskriver mig
Snäll
Smart
Omtänksam
Förvirrad
 
3 saker jag är rädd för
småkryp
döden
farliga sjukdommar
 
2 filmer jag tycker om
älska mig igen
a walk to remember
 
1 bra låt
read all about it - emeli sande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Playman.seForHair.se

En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!