Veckans horoskop

Veckans horoskop i veckorevyn stämmer så bra (förutom det där med en resa i helgen då jag jobbar hela helgen lång) och även gårdagens jag läste i metro stämmde bra, börjar nästan tro på sånn skit nu!
 
Tvillingarna:
Städning, uthyrning eller flytt verkar stå på schemat denna veckan, kära tvilling. Efter att ha fokuserat så mycket på bestyr kring ett nytt jobb, studier eller liknande under första hälften av september är det skönt för dig att fixa med och tänka lite mer på vad som pågår på hemmaplan. Det kan också vara aktuellt för dig att ge dig av för en kort visit någon annanstans, vilket ger dig ny energi och perspektiv. Försök att vara så strukturerad du bara kan för att slippa missförstånd nu - skriva ner alla sociala löften för att inte göra någon besviken.
Tänk på: en kort resa är lovande på fredag. En helg på bortaplan?
Mest romatiska dag: 21 september
 
Måste ta tag i min flytt nu i veckan. Har lägenheten till den sista september, ska sedan bo hos mamma i två månnader innan jag flyttar vidare till en ny lägenhet. Fick reda på att lägenheten är min igår, ska bli kul! Denna gången blir det en 2a och jag hoppas att jag stannar i den längre än ettan. 2an är på 60 el 63 kvadrat och har ett jättemysigt vardagsrum, lägenheten har även balkong vilket är ett stort pluss. Ska bli så kul att inreda stället sen, har skickat bud om en lampa från ikea som ska vara i vardagsrummet, en sån maskroslampa, snyggt kommer det bli.
 
Nu är jag på jobbet, är ledig onsdag torsdag, ska bli så jäkla skönt! Vi höres.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Playman.seForHair.se

En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!